2007-03-18

Dagens viktblogg

I onsdags hoppade jag över vv, dels för att F skulle födelsedagsöverraskas med bowlingkväll men också ganska mycket för att förra helgen bestod av pizzakväll, restaurangkväll och chipskväll...

Mitt 96kg-rekord på vågen här hemma har lyst med sin frånvaro kan man säga... ;-)
Men nu är jag på banan igen och ägnar helgen åt matlagning både för helgens måltider och matlådor till jobbet. Blev dock ett snedsteg i fredags då popcornen jag köpte med till J blev ersatta med chips pga en ickefungerande micro... men men...

Jag har dock skaffat mig en "dålig rutin", men det vore väl själva fan om det inte ska gå att ner i vikt trots att jag varje torsdag efter träningen kommer vilja äta kebab i bröd i Hägerstensåsen. Den var himmelskt god! Enligt vv är en stor kebab i bröd 15 points. Med de 31 jag har innebär det att jag som jag brukar kan äta frukost och lunch för 8 points... blir knepigt att få plats med mellanmålen bara... :-/

Inga kommentarer: