2007-04-20

Köpt skor och fått mobil

Nu under min ledighet passar jag på att promenera mycket och i det soliga väder som varit och väntas blir mina svarta Puma-skor alldeles för varma. Så i måndags var det shoeshoppingdags i Skärholmen.

Hade egentligen inte tänkt spendera allt för mycket pengar, men valet hamnade till slut på ett par riktigt bra promenadskor från Helly Hansen, vita och fina är de. Fick dock övertyga mig själv om att jag ska ta riktigt bra hand om dom så att jag kan ha dom flera år för att motivera köpet och utgiften...

I onsdags när jag passerade Hötorget fick jag syn på en kille som verkade ge bort mobiler... Ja, alltså han var från 3 och när jag pratade med honom så visade det sig förstås att han gav bort mobilen mot att man tecknade abbonemang. Men med tanke på att jag är heligt trött på min trista Nokia-telefon och den närmaste tiden ändåså inte kommer kunna lägga pengar på den mobil jag verkligen skulle vilja ha så bestämde jag mig för att nappa. So bye bye Nokia och Telia och välkommen 3 och LG.

Inga kommentarer: