2007-04-20

Veckans VV-rapport

Vid onsdagens ViktVäktarbesök visade vågen -0,1. Detta efter en vecka med lite slarvigt ätande men mycket promenerande...

De tre senaste veckorna har resultaten varit +1,1, -1,4 och nu -0,1. Uppgången för två veckor sen kan förklaras med att jag var på VV vid den senare tiden på kvällen efter att jag ätit en kebabtallrik med ris, normalt sett brukar jag ju inte äta innan VV-besöket utan efter. Nedgången på 1,4 kan alltså då förklaras med att jag var åter på VV min vanliga tid innan jag hade ätit, dock efter en påskvecka med ganska mycket mat...! Så egentligen är det först nästa vecka jag återigen har ett "normalt" utgångsläge från föregeående vecka att jämföra med, så då ska det bli riktigt intressant hur mycket jag går ner när jag nu har tid att röra på mig en hel del samt goda förutsättningar att äta bra här hemma.

Idag SKA mitt kontorsloft städas och sen ska jag komma igång med jobbet. Ja just det, har sovit gott inatt. ;-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej!
Jag är väldigt nyfiken på hur ditt kontorsloft ser ut...
Hur det är byggt osv?

Vi ska kanske bygga oss ett loft i vår lägenhet och funderar på att ha kontorshörna där. Men hur gör man då liksom?

kanske kan du hjälpa till?
MVH//Johanna