2007-04-16

Till mina kollegor

Hej,
Under de senaste veckorna har jag mått väldigt dåligt över att gå till jobbet. Redan när jag tackade ja anade jag att det var ett jobb där jag skulle känna mig lite vilse. Men aldrig trodde jag att det skulle få mig att må så dåligt.

Jag har valt att säga upp mig och kommit överens med Pia om att göra så med omedelbar verkan. Efter att jag gick från jobbet i onsdags har jag stegvis mått bättre och jag känner att jag fattat rätt beslut. Ett par stycken jag pratat med om det här har använt uttrycket "gått in i väggen". Själv ser jag det snarare som att jag var på god väg dit men svängde undan i tid.

Jag vill vara tydlig med att jag inte hyser något agg mot någon och att jag gärna håller kontakten på olika sätt. Jag vill be om ursäkt för att mitt arbete nu kommer att lämpas över på några av er andra - men jag kommer inte att be om ursäkt för att jag satt mig själv främst. Jag vill tacka Pia för att jag fick den här chansen - och be om ursäkt för att jag inte tog den.

Pia - min chef - heter egentligen något annat.

Inga kommentarer: